,

środa, 18 marca 2015

Samolot - Opakowanie na alkohol :)

Wszędzie coraz więcej koszyczków, pisanek kurczaczków itp...  a ja - tak na przekór-  mam coś kompletnie innego. Kto do mnie zagląda ten na pewno widział różne moje nietypowe opakowania na alkohol od gorsetów, poprzez samochód, statek czy różnego rodzaju zwierzątka.
Dzisiaj kolejna praca z cyklu "nietypowe pomysły na prezent" - samolot:


wykonany oczywiście z papierowej wikliny.


Jak już wspomniałam wcześniej, samolot powstał jako opakowanie na alkohol, który został ukryty w środku:




no, to teraz lecę do króliczków, koszyczków i zajączków :)

6 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita! Takie opakowanie, oczywiście z wkładką, uszczęśliwi każdego faceta;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale odlot :-). Fajny dwupłatowiec. Jak widać opakowanie na butelkę może mieć wiele wcieleń :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dzieło, masz pomysł i wspaniale go zrealizowałaś jestem pełna szacunku do twojej cierpliwości w zwijaniu papieru na Twoje prace :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł:) niejeden solenizant chciałby taki dostać:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow ! Gdyby nie okienko mógłby by tam być tajny schowek :) pomysł niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja:) a jaki fajny schowek :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis