,

niedziela, 8 listopada 2015

Papierowa rocznica - papierowe candy :)

Właśnie się zorientowałam, ze już niedługo, bo 12.11.2015 mój blog będzie obchodził małą rocznicę, ponieważ dwa lata temu opublikowałam swój pierwszy post :)

Na drugą rocznicę mówi się, że to "Papierowa rocznica", więc ja z tej okazji ogłaszam "Papierowe Candy". Papierowe będzie nie tylko z nazwy, ale i z powodu nagród jakie będzie można w nim uzyskać. 
Mój blog nosi nazwę "Wszystkiego po trochu" bo można znaleźć w nim różne techniki, jednak teraz po dwóch latach widać, że najwięcej tu prac z "papierowej wikliny". 
A więc do rzeczy:

I Banerek zabawy:


II Zasady:
  • W zabawie mogą brać udział wszystkie osoby posiadające bloga lub konto na FB,
  • Należy wyrazić chęć zabawy w komentarzu pod postem (osoby bez bloga proszę podać imię i nazwisko) oraz napisać jaką pracę z papierowej wikliny chciałabyś/chciałabyś ode mnie dostać,
  • Należy umieścić baner zabawy na swoim blogu lub adres do mojego bloga (http://annawojnar.blogspot.com/) na swojej tablicy FB,
  • Można ale nie trzeba zostać obserwatorem mojego bloga,
  • Nagrodę wysyłam na swój koszt tylko na terenie Polski.
  • Zabawa trwa do 12.12.2015 do godz 23:59:00. Po tym czasie odbędzie się losowanie i ogłoszenie zwycięzcy.
III Nagrody: 

Nagrodą w moim "Papierowym Candy" jest dowolna praca z papierowej wikliny, którą wykonam specjalnie na życzenie i wedle upodobań Zwycięzcy. Do tego oczywiście dorzucę trochę "cukierasków" w postaci przydasi i słodyczy :)
Większość moich wykonanych dotychczas papierowych prac znajduje się na banerku, a wszystkie możecie znaleźć TUTAJ
lub klikając w etykietę "papierowa wiklina" na lewym pasku bocznym tego bloga.

33 komentarze:

  1. Gratuluję drugich urodzin bloga i życzę wielu kolejnych lat w blogosferze :) Niech rurki szybko się skręcają, sprawnie zaplatają i z poślizgiem malują :)
    Z przyjemnością zapisuję się do zabawy :) Na takie nagrody oczka aż się świecą (zwłaszcza, jeśli samemu się nie skręciło nawet jednej rurki).
    Jeśli szczęście dopisze poproszę o parę młodą z tego posta http://annawojnar.blogspot.com/2015/08/zestaw-slubny-z-koronka.html.
    Pozdrawiam, Aga
    http://kulkiniesiulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kolejnej rocznicy bloga! I życzę jeszcze więcej weny twórczej i aby pomysły na nowe prace nigdy się nie kończyły :)
    A do zabawy bardzo chętnie się zapiszę, bo Twoje prace są cudne!
    I jeśli mi się uda to chciałabym taką krówkę http://annawojnar.blogspot.com/2015/09/weekendowe-krowki.html :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwójeczka jest fajna bo parzysta! :-)
    Fajnie, że "pleciesz" tak fajnie juz 2 latka
    Życzę kolejnych równie owocnych

    I staję do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha! :-), no cóż mogłabym sobie ewentualnie zażyczyć... wiadomo - kocio ;-D

      Usuń
  4. Gratuluję drugiej rocznicy! Dla mnie jesteś mistrzynią papierowej wikliny, dlatego korzystam z okazji, zapisuję się i liczę na szczęście. Zrobiłaś tyle cudowności, wahałam się między pięcioma, ale chyba najbardziej chciałabym mieć kotka w brązach;)
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejnych twórczych lat życzę . Dołączę do zabawy z wielką radością , ponieważ zawsze podobały mi się prace z papierowej wikliny ,która jest dla mnie nie do ogarnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele radości z tworzenia tak pięknych rzeczy:) i wielu sukcesów oraz czasu z gumy, by zawsze znalazł sie na to co dla ciebie ważne:)
    Chętnie i ja stanę w kolejce:) Oj marzyłby mi się żaglowiec lub słonik:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam i gratuluję Papierowej Rocznicy....życzę kolejnych wspaniałych rocznic. Oby nigdy nie brakło czasu na Twoje pasje, Widać, że tworzysz z serduchem i do tego wierszem o swoich pracach opowiadasz. Z przyjemnością spróbuję szczęścia, a że kocham wszelkie sówki...jeśli mi to szczęście dopisze, poproszę o tę na klucze...na brzozowej (moje ukochane drzewo) gałązce :) Nie mam bloga, ale mam konto na FB. Pozdrawiam cieplutko :) Alicja Struszczyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje parzystej rocznicy. Piękne i pomysłowe prace. Życze kolejnych lat owocnego tworzenia cudowności. Oczywiście zostane na dłużej i bede podziwiać kolejne wyplatane prace.
    A jeśli jakimś szczęśliwym trafem by się udało wygrać to poproszę o kota łaciatego :D:D:D
    Pozdrawiam cieplutko turkusowooo

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu gratuluję rocznicy i życzę Ci kolejnych twórczych pomysłów, zapału i cierpliwości:) Mimo że sama zajmuje się papierową wikliną to z wielką chęcią przygarnę kotka jeśli uda mi się wygrać:)) Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję tych dwóch latek i niecierpliwie czekam na następne :) Uwielbiam papierową wiklinę, ale sama jeszcze jej nie spróbowałam pleść, dlatego z wielką przyjemnością ustawię się w kolejce.Twoje prace są tak niesamowite, że każdą łyknęłabym w ciemno, może sówkę... albo jakiś koszyczek...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję dwóch latek :) Banerek zabieram i staję w kolejce :)
    Chętnie przygarnęłabym prosty koszyczek, taki, żebym mogła w nim trzymać mgiełki, albo tusze ;)

    I dziękuję za udział w mojej rocznicowej rozdawajce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu gratuluję kolejnej blogowej rocznicy. Twórz bo bardzo chętnie zaglądam do ciebie. Masz już spore doświadczenie w pleceniu papierowej wikliny i tworzysz przepiękne prace. Sama dopiero się uczę więc korzystam z inspiracji takich jak Twoja. Jeszcze raz gratuluję papierowej rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  13. z przyjemnością biorę udział
    blog obserwuję jako Zdzisława Imianowska
    udostępnienie na fb https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/920893934663454?pnref=story

    e-mail rybkazg2@wp.pl

    Trudne pytanie-tworzysz tyle wspaniałych prac.Ponieważ zaraz na świat przyjdzie moja córeczka-właściwie już powinna być tylko jej się nie śpieszy :) to moim marzeniem była by cudowna laleczka-Jej pierwsza lalka na przywitanie jej na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  14. biorę udział w zabawie
    Bernadetta Bomba
    bernadetaaa@interia.pl
    https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1726635307557341?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marzy mi się jakiś barwny ptak, np papuga lub paw :)

      Usuń
  15. biorę udział
    obserwuję bloga jako Sylwia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/471974383007902
    Jako miłośniczka Czarnego Lądu marzy mi się dzikie zwierzę jak np. żyrafa czy słoń

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję kolejnej rocznicy bloga :)

    Biorę udział w zabawie
    Wybieram pamiątkę I Komunii Świętej
    Udostępnienie: https://www.facebook.com/monikalaznowska/posts/975540529169503
    Obserwuję blog jako Monika Łaznowska
    e-mail: monika_laznowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie zapisuję się na Twoje Candy. Gratuluje drugiej rocznicy bloga, oby było ich więcej. Chciałabym koszyk- zając, gdyby to mi się udało wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy! Z radością zapisuję się na candy, bo chciałabym mieć na własność jakieś cudeńko z papierowej wikliny. Wybór jest trudny, bo wszystko jest świetne, ale jak już miałabym wybrać to wybrałabym krówkę do przechowywania wina. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję 2 urodzin bloga :*
    Do candy się oczywiście zgłaszam :)
    Wybieram Statek z papierowej wikliny(http://annawojnar.blogspot.com/2014/08/statek-z-papierowej-wikliny-z-alkoholem.html)
    Baner: http://aksamitne-stronice.blogspot.com/p/blogi-ktore-czytam-roz.html
    Obs: J.M.K. Janas
    Email: j.m.k.janas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję rocznicy blogowej
    do zabawy się zgłaszam, baner na moim blogu
    moje serce zdobył twoje wiklinowe kocurki

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje rocznicy blogowej i życzę wielu twórczych pomysłów na następny rok:) Tworzysz wspaniałe prace - podziwiam je za niezwykłe formy i piękne kolory:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo gratuluję rocznicy,poszperałam po blogu i nie mogę wyjść z podziwu,jakie piękne rzeczy robisz,wybrać coś z tego to jest niemożliwością,bo wszystko bardzo mi się podoba,więc gdyby na mnie trafiło,to jako miłośniczka wszelkiego rodzaju pudełek, o to bym poprosiła,a jak by miało wyglądać,to już mniej ważne,lubię niespodzianki,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Serdecznie dziękuję za zaproszenie i dołączam do zabawy. Również lubię rożne techniki i papierowa wiklina nie jest mi obca, ale tylko teoretycznie, nie zrobiłam w tej technice ani jednej pracy z wyjątkiem skręcania rurek :)
    Oczywiście chętnie zostaję obserwatorem bloga i zapraszam do mnie
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj :) dziękuję za udział w moim candy i za zaproszenie do Twojego :) Jak widziałaś na moim blogu zupełnie nie robię takich rzeczy, co nie oznacza, że nie chciałabym się nauczyć. Tymczasem jednak stanę u Ciebie w kolejce :) Gratuluję rocznicy :) Już mi się marzy - koszyczek w kolorze brązu z koronką - taki co to na wierzchu można by zostawić na różne drobnostki :) Byłby pięknym prezentem mikołajkowo -świątecznym ;) P.S. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za zaproszenie i z ochotą przyłączamsię do gratulacji z okazje papierowej rocznicy ,życzę ci wielu wielu kolejnych pięknych projektów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego i kolejnych, równie udanych rocznic :)
    Piękne cudeńka wyplatasz. Zakochałam się w Twojej sówce i ... też taką chcę - haha :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję 2 latek :) jak ten czas leci :)
    przyłączam się do zabawy, banerek już jest na blogu :)
    jeśli mi się poszczęści chciałabym stac się właścicielką osłonki na alkohol w kształcie krówki ale jeśli to możliwe niech będzie fioletowa w białe łaty jak Milka :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowite jakie Ty potrafisz cuda stworzyć z papierowej wikliny. Zachwyciły mnie Twoje prace :).

    A mi marzyłby się koszyk z wieczkiem na lakiery do paznokci, bo trzymam je w szafce w reklamówce, a tak miałyby swoje miejsce na półce w łazience :).

    Ustawiam się w kolejce i trzymam kciuki za siebie hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego :)
    I zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym mogła wybierać to może jakiś pojemniczek na drobiazgi lub słodycze w kształcie renifera lub rakiety ...

      Pozdrawiam

      Usuń

AddThis