niedziela, 1 lutego 2015

Kawowe serce z okienkiem :)

No i mamy Luty - miesiąc zakochanych :) Chociaż, ja osobiście uważam, że do okazywania sobie miłości nie potrzeba specjalnego miesiąca, ponieważ każdy z nich jest dobry :) Ale jakby nie patrzeć, wszędzie wokół nas walentynkowe dekoracje, w sklepach, szkołach, mieszkaniach no i oczywiście na blogach dużo serduszek i walentynkowych wyzwań. Jednym z nich, ale na pewno najbardziej wyjątkowym i przewrotnym jest Wyzwanie u Danusi, która to, jak zwykle zresztą, urozmaiciła i troszkę utrudniła (no ale za to przecież ją uwielbiamy :) ) i zarządziła, żeby w naszych walentynkowych pracach było max 5 % koloru czerwonego :) Fajnie co nie? No przecież pierwszym skojarzeniem z Walentynkami jest czerwony! Ale wymóg to wymóg, postanowiłam się dostosować i moje serduszko 3d wygląda tak:


Praca na bazie tektury, masy papierowej, płatków kosmetycznych oklejona ziarnami kawy... co daje piękny zapach :) W okienku jest miejsce na zdjęcie ale w moim przysiadła na razie... dzika kaczka :)


 Nie wiem jak u Was ale na Podkarpaciu piękna prawdziwa zima. Dużo śniegu i do tego śliczne bezchmurne niebo ze słońcem :) nawet  specjalnie nie musiałam po całym mieszkaniu szukać miejsca żeby zrobić zdjęcie, które nadawałoby się do upublicznienia bo wszędzie mam dzisiaj jasno i słonecznie :)


I jeszcze banerek zabawy:


Chciałabym jeszcze zaznaczyć, że serduszko wykonałam wg kursu Ani Krućko, który znajduje się TUTAJ.

39 komentarzy:

  1. Serduszko superwe i świetny pomysł z tą kaczusią. Na pewno też pięknie pachnie ja ubustwiam zapach kawy więc dla mnie jest ekstra pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i zapachniało kawą i wiosną; super połączenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha no powiem Ci,że kaczki w tym okienku się nie spodziawałam .Super serduszko,

    Aniu życzę powodzenia i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne to okienko z kaczuszke w serduszku . Ale mysle że miejsce na zdjęcie będzie równie fajne. A kwusie super pewnie pachnie. Życze powodzenia w wyzwaniu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna praca ale kaczucha szokuje w okienku :) słodka jest

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na brak śniegu też nie można narzekać. Zaczęły się ferie to i dzieciaki trochę skorzystają z zimowej aury :-)
    Serducho śliczne, kaczka rewelacyjna - pomysł niebanalny by w okienku właśnie kaczuchę umieścić :-). Zapach kawy powinien się długo utrzymywać.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu super serduszko z okienkiem:) Pomysłowe , z charakterkiem:)
    Tak mi się jakoś skojarzyło ;) , że kaczorek wyczekuje swojej kaczuszki i zaprasza ją do "siebie ".
    Życzę powodzenia w wyzwaniu:) pozdrawiam cieplutko:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Pachnące kawą serduszko to bardzo fajny pomysł i jeszcze ta okienkowa ramka na zdjęcie super-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super serce, swietne okienko z kaczuchą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zwłaszcza z tą kaczką z okienka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne i pomysłowe serducho:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne serducho i do tego pachnące. Już czuje zapach kawki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne, pachnące kawą gniazdko w serduszku. Świetny pomysł i wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale to serduszko musi pachnieć! Jak ja kocham kawę:) Podziwiam za cierpliwość przy lepieniu serduszka, ja kiedyś chciałam zrobić sobie kawowe drzewko, ale spasowałam, bo nie miałam cierpliwości do przyłączania ziarenek kawy

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja,a jeszcze ta kawa,dla mnie uzależnionej kawoszki to balsam na serce

    OdpowiedzUsuń
  16. Super serce - tyle pracy i czasu trzeba było poświęcić na przyklejenie tej kawki, ale warto!

    OdpowiedzUsuń
  17. kawę uwielbiam i już sobie wyobraziłam jak musi pachnieć takie serducho :D
    pięknie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kaczusia urocza a i serducho pięknie wykonane. Aż czuję zapach kawy :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj zapachniało kawusią ( a mi zabraniają pić ;-(( Buuu ..ale można zawsze podziwiać ;-) Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie kawowe serducha! Pomysł z okienkiem bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne serducho kawowe z okienkiem,a z okienka wygląda moja ulubiona kaczusia -to świetne walentynkowe serce:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne serduszko z pomysłem ... super praca .

    OdpowiedzUsuń
  23. Obrazek jak z bajki Aniu, bardzo fajny i nietuzinkowy pomysł a wykonanie staranne. Śliczne jest to serduszko. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie świetne :) Pomysł z okienkiem jest rewelacyjny, a ziarenka kawy...
    Ostatnio widziałam świetny cytat "Ja nie mam problemy z kawą. Mam problem, gdy jej nie ma" :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne serducho! Ciekawa jestem czy kaczucha da Ci się stamtąd wyprowadzić, bo widzę że jej bardzo wygodnie;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajny pomysł na pachnące serduszko

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam kawę i słodycze, uwielbiam zwierzęta, a teraz Twoje serducho dołącza do tego grona! ;) Kaczka w okienku wygląda świetnie, nic bym nie zmieniła.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu link już poprawiony,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne kawowe serduszko, super pomysł z okienkiem :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis