,

wtorek, 11 listopada 2014

Podsumowanie ostatniego roku i Rocznicowe Candy :)

Mój blog "Wszystkiego po trochu" ma już rok :) Przez ten czas dzieliłam się z Wami moimi pracami, pomysłami i inspiracjami znalezionymi w sieci, poznałam wiele ciekawych osób i przede wszystkim rozwinęłam swoją pasję jaką jest rękodzieło :)

Z tej okazji chciałabym zorganizować malutkie candy :) Do zgarnięcia różne "przydasie" m.in. kule styropianowe wraz z zawieszkami do utworzenia bombek, różne koronki, wstążki, koraliki, druciki, aplikacje, ruchome oczka i dwie pary kolczyków. 

Aby dołączyć do zabawy należy :
zgłosić chęć w komentarzu pod postem, 
- mieszkać (lub mieć rodzinę, znajomych) na terenie Polski, gdyż tylko tutaj wysyłam nagrody,
- na swoim blogu umieścić baner odsyłający do zabawy:


- dodanie mnie do obserwowanych nie jest warunkiem koniecznych, ale oczywiście jeśli ktoś chce to będzie mi bardzo miło :).

Można zgłaszać się do 12.12.2014 do godziny 23.59 :)

Zapraszam! :)

Ufff, moje pierwsze candy mam już za sobą :) Bardzo szybko zleciał mi ten ostatni rok, dużo się u mnie zmieniło szczególnie w życiu prywatnym: przede wszystkim wyszłam za mąż, zmieniłam pracę, miejsce zamieszkania, więc tak naprawdę - całe życie do góry nogami :)

Pisałam na początku, że w ciągu tego ostatniego roku rozwinęłam swoje pasje i to prawda.
Na początku zaczynałam nieśmiało od biżuterii i papierowej wikliny, a do tej pory spróbowałam jeszcze szydełkowania, pracy z krepiną i bibułą, decoupage, masy gazetowej, haftu krzyżykowego, a także porcelany na zimno. Trochę się tego wszystkiego u mnie nazbierało:

Różnego rodzaju zwierzątka:


Pojazdy:


 Gorsety:


I inne:


Oj trochę się tego nazbierało u mnie - a to oczywiście nie wszystko :) Tylko takie małe przypomnienie starych prac i dowód na to, że u mnie naprawdę można znaleźć "wszystkiego po trochu" :) 
Na koniec jeszcze trochę statystyk:
Przez ostatni rok napisałam 68 postów,  
obserwuje mnie 63 osoby,
 a moją stronę wyświetlono 31 379 razy :)

Dziękuję za to, że jesteście - bo bez Was to wszystko nie miałoby sensu :)


Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Gratuluję takiego dobrego roku i blogowo i życiowo. Prace piękne i bardzo zróżnicowane. Z ogromną przyjemnością zapiszę się na Twoje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ! Piękne tworzysz prace i rzeczywiście rozwinęłaś się twórczo i dużo technik wypróbowałaś. Z wielką radością przyłączę się do Twojego candy.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace chętnie spróbuję szczęścia baner na siljia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulację z okazji rocznicy, życzę dalszych sukcesów :) chętnie się dopisuje do zabawy http://pracownianati.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również staję w kolejce;)
    A roczku gratuluję i życzę jeszcze wielu lat spędzonych w blogowym świecie oraz tak twórczych pomysłów jakie tutaj pokazałaś;)
    Twoje pracę są na prawdę piękne!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego naj naj:-):-) Tworzenia tak pięknych prac i wielu pomysłów na ich realizację:-):-) Również sie zapisuję do Twojej zabawy :-) Banerek będzie tylko troszkę później:-):-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepsze życzenia rocznicowe i zgłaszam sie do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj porobiłabym samodzielnie bombki więc zgłaszam się u Ciebie w konkursie:)Pozdrawiam serdecznie- negatyfffka

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Aniu za odwiedzenie mojego bloga i korzystam z Twojego zaproszenia. Gratuluję Ci rocznicy i życzę wielu wspaniałych pomysłów. Oczywiście ustawiam się w kolejce. Banerek już jest u mnie.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie Twoje prace zapierają dech w piersiach. Powiedz mi kiedy ty na to wszystko znajdujesz czas?
    Banerek : http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że gdy się coś bardzo lubi, tak jak ja rękodzieło, to tak się wszystko zorganizuje, że zawsze znajdzie się jakaś wolna chwila :)

      Usuń
  11. Masz śliczne prace, chciałabym tak umieć :) Mam nadzieję,że wygram te przydasie :)
    Baner na blogu: http://mojmalyswiatjestpiekny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne prace :) życzę kolejnych lat w blogosferze :)
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również składam gratulacje i życzę dalszej weny twórczej i kolejnych latek blogowania. Oczywiście zgłaszam chęć udziału w zabawie, a banerek ; http://iwonahalabis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością i ja spróbuję szcześcia :) Pozdrawiam cieplutko :)
    http://trojandowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace :)
    Biorę udział :)
    Baner : http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja wezmę udzał.
    Banner: http://madecraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się i ja do zabawy :) fajnie tu u Ciebie :)
    http://decupogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się ;)
    obserwuję jako: Angel
    banner: www.ksiegazakleckosmetycznych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

AddThis