,

środa, 1 października 2014

Cudności z Decu.pl :)

Jakiś czas temu brałam udział w wyzwaniu Szuflady Morska Przygoda. Zgłosiłam tam swój statek z papierowej wikliny, a po ogłoszeniu wyników okazało się, że zostałam wyróżniona :):)


Nagrodą w zabawie był bon 50 zł na zakupy z Decu.pl. :) Tyle pięknych rzeczy w tych sklepie - nie wiedziałam na co się zdecydować. W końcu pomyślałam, że dawno nie bawiłam się z decoupage i chyba czas powrócić do tej techniki. W taki oto sposób moja kolekcja materiałów do rękodzieła powiększyła się o takie cudności:


Mam już kilka pomysłów jak to wszystko wykorzystać, szczegóły na pewno pojawią się na moim blogu :)

Chciałabym w tym miejscu jeszcze raz podziękować Szufladzie, zachęcić wszystkich do uczestnictwa w wyzwaniach, które tam są organizowane, jak widać - naprawdę warto, a także dziękuję i polecam zakupy w Decu.pl :)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję! I jak widzę przygotowania do Świąt rozpoczęte :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) tak szybko mi czas leci że chwila moment i będą Święta :0

      Usuń
  2. Gratuluję! Widzę Aniu, że powstanie kilka prac świątecznych:) Będę czekała na Twoje czary decou:) Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością czekam na efekty zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bombki będą, gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje:)
    okret rzeczywiscie super:)

    OdpowiedzUsuń

AddThis