,

niedziela, 6 lipca 2014

Zabawa u Ani - Myszki z kawą :)

Witajcie Kochani :)

Po długich przemyśleniach postanowiłam wziąć udział w Zabawie u Ani Krućko o nazwie "MYSZKA MIKI" :)
 Oto efekty:


Może troszkę o tym jak powstała moja praca :)
Kiedy Pani Ania przedstawiła swoją piękną Myszkę wraz z tutorialem jak ją wykonać, pierwszym pomysłem na moją pracę było zrobienie tym samym sposobem (czyli za pomocą gazet, folii aluminiowej, kulki styropianowej, kleju, taśmy, itp) takiej myszki:


Gdy moja praca była mniej więcej na takim etapie:


 wtedy u Ani na blogu pojawiły się kolejne Myszki zgłoszone do zabawy - i wśród nich piękna Miki Agnieszki :) - nie chciałam zatem robić drugiej podobnej i postanowiłam Moją Myszkę troszkę przebrać :)

Po pomalowaniu pigmentem, oklejeniu kawą - która była motywem przewodnim w zabawie, użyciu różnych dodatków np. tkanina, tasiemka, pasek do spodni powstał taki oto Miki Elegancik:


Ta bajkowa postać jest dosyć duża - ma 40 cm wysokości :)



Żeby Miki nie było smutno wykonałam jeszcze drugą Myszkę, którą nazwałam Mini Strojnisia :)




Przy wykonaniu Mini użyłam tiulu i koronek do sukienki, druciki do wykonania rzęs, akrylowych naklejek do biżuterii i tasiemki do kokardek :)

I jeszcze Para Myszek na wspólnym zdjęciu: :)




 Dodam, że tą technika wykonywałam swoje prace pierwszy raz :)

1 komentarz:

AddThis