,

sobota, 30 sierpnia 2014

Chwalę się :)

Dzisiaj tak jak w opisie - będę się chwalić :) 
Pamiętacie Zabawę u Ani Krućko? I moje myszki wykonane specjalnie na te okazję?:


Otóż, ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu i zarazem ogromnej radości zostałam wyróżniona! :)
Dzisiaj dotarły do mnie przepiękne nagrody: 

Serduszko-magnes i bransoletka:




Jeszcze raz chciałabym podziękować za wyróżnienie i wspaniałą zabawę :)
Pozdrowienia dla stałych obserwatorów a także tych którzy są tutaj przypadkiem :)

3 komentarze:

  1. Czy te super myszki są z kawy? Gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Myszki są oklejone ziarnami kawy, a szczegóły ich powstawania można zobaczyć tutaj:
      http://annawojnar.blogspot.com/search/label/Myszka%20Miki%20i%20Mini

      Usuń
  2. Super Ci wyszły :) Widziałam Myszki Ani na fb

    OdpowiedzUsuń

AddThis