,

niedziela, 27 września 2015

Weekendowe Krówki :)

W ostatnim poście było o dwóch kotkach, a dzisiaj będzie o dwóch krówkach :)


"Były sobie krówki dojne,
co dawały mleka wiele.
Dla każdego były hojne
w świątek, piątek, czy niedzielę."

Moje krówki wprawdzie mleka nie dają, ale za to też są "hojne" w inne przysmaki:

"Jedna czarna w łaty białe,
Bardzo stroić się lubiła,
ale serce szczere miała
cukierkami się dzieliła"


 "Druga krówka - pełna wigoru,
także czynić dobro chciała,
dla zdrowia albo humoru,
lampką wina częstowała :)"


"I tak sobie krówki obie,
żyły, karmiły i ludzi poiły."



18 komentarzy:

  1. Ale pomysłowy prezent i jeszcze przypowieść do tego, super :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite!!! Aż się gębucha do nich uśmiecha;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozbrajające krówki! Trudno nie uśmiechnąć się na ich widok!. Naprawdę świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki dziewczyny! fajnie, że Wam się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na takie krówki jest genialny! Są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy sposób przedstawienia krówek, uroczym prezent. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ha, ha! Ale odlotowe krówki! Jakie mają cudne wymiona:)\
    Dziękuję Aniu, że zapisałaś się na moją zabawę:)
    pozdrawiam ciepło. Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tę technikę ,ale nigdy nie robiłam takich cudowności jakie Ty przedstawiasz !
    Krówki powalają na kolana :) Są super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam do Ciebie przypadkiem,szukając pomysłów na zapakowanie butelki wina i zakochałam się w Twoich krówkach. Są przepiękne!!! Ja nie mam takich zdolności i pokładów cierpliwości żeby tworzyć takie bajeczne rzeczy,ale chętnie zostanę u Ciebie na dłużej i będę podziwiać Twoje rękodzieło. Zdążyłam przejrzeć kilka postów i robisz naprawdę piękne rzeczy. Z przyjemnością dołączyłabym do obserwatorów ale nigdzie nie widzę takiej zakładki? Są tylko kręgi, a takiego bajeru nie mam. Żeby Cię nie zgubić dołączam Cię do paska na moim blogu :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne krowiszcza! :-)
    ale ty masz pomysły !

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo jakie pomysłowe krowy :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne krówki,czy jest może do nich kursik chodzi mi w szczególności o głowę krówek,mam właśnie zamówienie na coś dla dziecka i szukam pomysłów.Troche wyplatam z wikliny papierowej,ale twoje prace są piekne tak estetycznie wykonane piękne po prostu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za miłe słowa, kursiku na razie nie ma ale może kiedyś się pojawi :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. dziękuję za odpowiedź.męczę sie z tym łbek do krówki już 3dni może wreszcie mi się uda.pozdrawiam serdecznie.Podziwiam pani prace są prześliczne.

      Usuń
  14. Cudowna robota, tylko pozazdrościć umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis