,

poniedziałek, 25 maja 2015

Znane ale troche inne koszyki :)

Mimo tego, że w kalendarzu już prawie czerwiec i powinno być około 30 stopni to u mnie za oknem dzisiaj jak to mówią  "pogoda barowa" - zimno i deszczowo. W barze jednak nie siedzę ale spędzam wolny czas milo i pracowicie :) Chciałam powiększyć zapas papierowych rurek, ale podczas ich kręcenia, postanowiłam jednak coś wypleść. Padło na koszyki:


Takie plecionki już się u mnie pojawiały (możecie je zobaczyć TUTAJ), ale te dzisiejsze troszkę różnią się od pozostałych. Po pierwsze zmiany u Pani Młodej - wersja bez "ramiączek",


 po drugie Pan Młody występuje w granacie - a nie tak jak zawsze w czerni.


 Wszystko dlatego, że chciałam wziąść udział w zabawie "Ślub według Jane Austen":


Koszyki posłużą jako opakowanie prezentu ślubnego.
 Można do nich włożyć alkohol, kopertę z pieniędzmi lub słodycze - co kto lubi :)


Pozdrawiam wszystkich tutaj zaglądających :)

3 komentarze:

  1. Wspaniały ten komplet :-). Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet świetnie wygląda. Szczególnie podoba mi się pasek panny młodej. I ten niebieski ma śliczny odcień.
    Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. super wykończone koszyczki:) a już wisiorek-naszyjnik rewelacja jak można przemysleć każdy szczegół:)

    OdpowiedzUsuń

AddThis