,

wtorek, 12 listopada 2013

Kwiaty z bibuły

Nie pamiętam dokładnie kiedy zaczęła się moja przygoda z ozdobami, ale od zawsze lubiłam się bawić w takie rzeczy :)
Pewnego dnia znalazłam bardzo fajną stronkę która pokazuje jak wykonać ozdoby z bibuły, i tam znalazłam  KURSY na wykonanie m.in. słoneczników z bibuły, gałązek magnolii i wiele innych ciekawych kursów za które w tym miejscu chciałabym bardzo podziękować Pani, która je stworzyła. Wyżej wymienione ozdoby w moim wykonaniu wyglądają tak: 

Takie były moje początki, jak widać daleko im do ideału, ale poćwiczyłam trochę i zaczęłam sama tworzyć inne kwiaty wzorując się na zdjęciach z internetu i różnych poradnikach. Oj... jak sobie pomyśle ile ja materiałów czasem zmarnowałam, ale było warto :) Niedługo dalszy ciąg :)

1 komentarz:

  1. Podobają mi się ;) Zapraszam po więcej inspiracji do mnie ;) Jest tam dużo zdjęć.
    http://www.centrum-dekoracyjne.pl/kategoria-produktu/kwiaty-z-bibuly-krepiny/

    OdpowiedzUsuń

AddThis